Ledig helg

Denna helgen var det första jag var helt ledig lördag-söndag sedan Lucia. Verkligen välbehövligt kan jag säga!!
 
Igår tillverkade jag och Robin inbjudningskorten till vår vigsel, Blev mycket nöjd med resultatet! men jag vill inte lägga ut någon bild än eftersom vi ska skicka dem imorgon.. Men det gick väldigt smidigt och vi hade ett grymt teamwork!
 
Idag sov jag jättelänge! kände mig nästan som en tonåring :P
På eftermiddagen tog jag mig en långpromenad, väldigt skönt! bara 1,5 minusgrader så med halsduk, vantar och pannband höll jag mig alldeles lagom varm :)
 
Nu har jag uppdaterat bloggen från mitten av november och framåt, tog sin lilla tid men känns skönt att ha det gjort medans jag fortfarande kommer ihåg vad jag gjort senaste månaden. Så skoj att läsa tillbaka senare :)
 
Nu väntar dryga 2 veckors jobb sen åker jag, mamma Tina och mammas jobbarkompis till Stockholm för att se EM i konståkning i Globen.. som jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för uppdateringen. Skall bli kul att åka på EM kram

2015-01-11 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0