Första blogginlägget!

Tyckte det var dags för mig att börja blogga lite.. tycker ju att det är skoj att läsa andras så varför inte skriva lite själv?!

Idag är det söndag, vilodag för några, pluggdag för mig.. Har varit på en gudstjänst idag och sitter nu
och skriver ner tankar om den.. En av flera religionsuppgifter som ska vara klara innan nästa fredag.

Väntar på att Idre ska ringa, och förhoppningsvis erbjuda mig jobb.. JAG VILL JAG VILL!!
Jag hoppas de hör av sig i början av nästa vecka, så man kan slappna av lite..

Och snart kommer Johan, Tina och August hit..
Det är helt sjukt hur mycket jag älskar den lilla killen..
12 veckor blir han på tisdag och jag älskar honom mer och mer för varje dag!

Hejja mig.. dags att plugga vidare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0