Back on track!

Hej igen!

Ber om ursäkt för att jag har varit så dålig på att skriva, men jag har varit sjuk i veckan (eller ja typ sjuk, hängig och trött som fasen så jag har inte orkat skriva..)

Men inatt stoppade jag in öronproppar i öronen och sov som en prinsessa till 11, sååå skönt! sen ringde Emelie och Hanna och frågade om jag skulle med till fjället, men jag avböjde snällt =P sov lite till och sen gjorde jag frukost och tittade på "are you smarter than a fifthgrader"..

nu är klockan kvart i ett och Hanna och Emelie har kommit hit för att "få igång mig" vi ska upp till fjället och äta på uteserveringen på Dantes, undrar bara vad man ska äta.. tycker sisådär om deras pizzor, men jag får väl ge dem en chans.. måste bara till ica och köpa solskyddsfaktor till mitt ansikte först för det är påväg att bli väldigt solbränt!

och igår fick jag ett väldigt positivt besked, jag får tillbaka 8200kr på skatten =D kunde inte komma mer lägligt, eftersom jag planerar att åka ut i världen igen i höst!

ne, solen lockar, =) det är helt sjukt fint väder idag så nu ska här njutas! återkommer med bilder senare!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0