bortskämd!

Måste ju bara berätta att jag är väldigt lyckligt lottad idag! sitter hemma hos älsklings Hanna och har spelat yatzy för 111 gången denna veckan, men nu har hon börjat fixa och dona i köket för jag blir bjuden på 3rätters middag idag! såå himla underbart och det luktar supergott här, magen bara kurrar!!
kvällens meny:

Förrätt:
Ciabatta med marinerade tomater, mozzarella och basilika

Huvudrätt:
oxfilé! (ja ni läste rätt)
hasselbackspotatis och sås

Efterrätt:
Kladdkaka med grädde och hallon!

Varsågod att vara avundsjuka!! =)

hanna

Kommentarer
Postat av: thomas

mina bleka pannkakor bleknar i jämförelse!@#$% .. jag vill också ha tjänstefolk :-)

2009-04-09 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0