buggmania!

Vilken underbar dag detta har varit!

Började med att Ewelina hämtade upp mig strax innan 11, vi åkte in till Ströget och tog en fika, alltid lika skoj att sitta och prata med henne, spelar inte någon roll att vi inte setts på ett tag, henne kan man alltid prata med!

Efter det kom min moster Marika hem till mig vid 14 och jag körde henne till jobbet för att sedan köra upp till Högelid och hämta William på dagis, för han ville inte vara där, så vi åkte hem och väntade in Hanna och Mackan som kom från Kil, så åkte vi återigen in till stan och gick till Ströget och tog en fika till =P och lite kändiskåt som man är så blev jag lite chockad när "fråga Olle", Martin Björk helt plötsligt kom dit och tog en fika med "rederiet" Johannes Brost?! vad fan gjorde de i Mariestad är min fråga... men men, det var lite roligt i allafall..
efter en liten sightseeing i Mariestad åkte vi och lämnade av William hemma hos honom, sen åkte vi hem och lagade mat, Helen joinade oss och vi festade med Fläskfilé, pressad potatis och Hannas goda hemmagjorda sås! =)

Vid 20 bar det av mot Lidköping och bugg i folketspark, Blender och Wahlströms turades om att spela denna afton vilket enligt mig är en av de bästa kombosarna de kunde hittat på då båda banden är helt fantastiskt bra!! oj, vad mycket bugg det blev ikväll, det var verkligen en av de bästa buggkvällarna jag har varit på, massa trevligt och duktigt folk och helt otrolig stämning, jag var lite orolig för att Hanna skulle få det tråkigt, men hon buggade loss som aldrig förr!! Känns dock i benen nu, och värre lär det kännas imorn, men det är det helt klart värt! Tack för en underbar kväll Helen och Hanna!

Ne, dags att sova nu, imorn blir det shopping i Skövde!! och så får jag träffa Pernilla igen äntligen =)
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0