dag 1

Vilken myspysdag,, träffade Jossi och gick till Franks Coffee på Kungsportsplatsen och tog en fika, när hon skulle till jobbet åkte jag vidare till Gamlestaden och traskade till balettakademien för att hälsa på lite.
Tyvärr så var "min klass" ledig idag men jag träffade alla som gick m1an året efter mig som går där nu.. satt och pratade länge och väl för de hade håltimma.. sen tittade jag på deras Jazzlektion.. oj vad det drog i dansnerverna då!! jätteduktiga var de! Imorn bitti (09.00) har De som går m2an jazz så då ska jag åka och titta på dem, har redan frågat om det är okej åsså.. så det ska bli jätteskoj! för jag har inte sett dem dansa sen vi gick i Bjärnum..

Ett litet problem bara,, jag var dum nog att tro att mina nya fina vita skor inte skulle plåga mig, men ack så fel jag hade.. Nu kommer jag ihåg hur ont mina likadana svarta gjorde i början.. så jag har provisoriskt tejpat lilltårna, men nu har jag köpt compeed som jag ska sätta på och hoppas på det bästa!

Tog en liten paus hemma hos Fia nu, ska snart ringa Karin så ska vi åka och käka någonstans, mys mys.. gosh vad jag tycker om Göteborg!!!

Satt ute och pratade med Linda och Sonny utanför Balettakademien
sonny och Linda
aj aj aj.. mina fötter... =/
aj aj
Jag och Fia =)
jag och Fia

Kommentarer
Postat av: thomas

awh, that little pinky went to the plåsterhus. din storstå ser stor och svullen och.. plastig ut, plus att någon har tattuerat smygreklam på den.. har du ingen kontroll på fossingarna?! :) kram

2009-04-27 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0