It´s a sunny day!! =)

åh vilken underbar dag detta har varit!!
jag och Hanna pallrade oss iväg till Skövde vid 11, där mötte vi upp Pernilla och började vår shoppingtrip!
fick jackpot redan i första affären där jag hittade ett par apsnygga shorts!
vi sprang runt i massa affärer innan hungern tog över, då kraschade vi på Mangos, och åt en " shoppinglunch" som de kallar de på helgen.. Planka med fläskfilé, bea-sås och duchessmos, JA TACK!! å jäkel vad gott det var!

Efter lunchen kom Anna in från Lidköping, där hon numera bor med sin drömprins hon träffade i Idre, vi sprang runt i lite fler affärer, och kom alla fram till att vi ville köpa hela Lagerhaus!
När stadens affärer stängde vid 16.00 åkte vi ut till Elins Esplanad och fortsatte eftersom de har öppet till 17 =)

När vi gått ut ut sista affären efter att de lite informativt börjat släcka lite taklampor sa jag och Hanna hejdå till Anna innan vi spontant åkte till Karlsborg där vi mötte upp Sanne, vi tog en glass (årets första mjukglass till och med) vid kanalen, och senare på kvällen blev det grillning och rödtjut! =) tack för en underbar kväll Sanne och Hanna!

Nu är det dags att sova, imorn ska vi planera inför vår kommande resa i höst, och så ska jag ta kort på mina fynd från idag!!
puss och godnatt

Fin utsikt med solnedgång i "s-viken"
solnedgång
sol sol sol, vi gottar oss!
sol sol sol
I´ts a sanniday!!
sanne


Kommentarer
Postat av: emelie

ni ser ut att ha det apgött! puss på dig

2009-04-26 @ 12:45:59
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag har krokiga ben. :\

2009-04-26 @ 13:09:20
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0