Guardian angel...

Dagen har flutit på väldigt snabbt, jag och mamma var på stan och fixade och donade på förmiddagen.. Åt sen lunch med TIna, August och Towe på golfresturangen
eftermiddagen var jag inne i stan och fixade några saker som jag glömt på förmiddagen, och tog en glass med Thomas i Hamnen =)

Vid 18 kom Hanna med sina föräldrar och vi grillade gott och bara umgicks =) Jag och Hanna fick varsitt paket av Hannas mamma, i dem låg varsitt halsband med berlock som var en ängel, vi fick en skyddsängel var! så himla gulligt! tusen tack Eva!!

Nu är det dags att sova för imorn är det packning alla mass och slutfix och trix som gäller, för vid 16 nån gång, bär det av till Göteborg och sen 06.35 lördagmorgon drar vi!

VI ÄR ÄNTLIGEN PÅVÄG!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det nu så jätte bra på alla sätt

2009-08-21 @ 08:07:11
Postat av: thomas

ha det riktigt jädra underbart där borta i världens ände!! håller andan tills december :) snyft, tusen kramar!!

2009-08-21 @ 13:03:48
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0