seg, segare, segast!

fy fasen vilken dag det var på Idas igår.. lunchen var ganska lugn men sen drog helvetet igång.. jag tog baren igår för jag har ju inte jobbat där på ett år och hade inte rikigt koll på menyn och bordsplaceringarna va lite suddiga åsså.. och det var så mycket att göra heela kvällen, lämnade typ inte baren på hela kvällen! jobbade 12-01.00. Var helt slut när jag kom hem vid halv 2, somnade som en stock efter att jag satt mobilen på ljudlös utan vibration och kastat ut hemtelefonen till gästrummet. Sov nonstop till 12.40 idag, såå himla skönt! de hade ringt från Idas och frågade om jag kunde jobba idag med, men har de inte bättre framförhållning än så, så får de faktiskt skylla sig själva, hade de frågat mig igår kunde jag sovit i Karlsborg men jag kör inte 12 mil t o r bara sådär.. då tjänar jag ju inget på att jobba där?!

well well.. tillbaka till denna dagen, vilket inte är så mycket att skriva om egentligen, har verkligen inte gjort någonting.. Tittade på finalen av so you think you can dance season 5. tänker inte avslöja vem som vann eftersom svenska tvn ligger några veckor efter, men det var ett bra sista avsnitt!!

ligger hemma hos Tina och Johan nu.. Tina är på Madonna ikväll och Johan ska till Stockholm tidigt med jobbet så jag ska ta hand om lillprinsen till Tina kommer hem imorn förmiddag.. får se hur det går, han har aldrig vaknat upp utan mamma tina hemma förut..

å idag är det En månad sen jag och Magnus blev ett par, och mina känslor blir bara starkare för varje dag! <3

puss och godnatt (jag håller tummarna för att August inte vaknar före halv 7)

Kommentarer
Postat av: thomas

sån tur hade du ju inte.. skratta elakt

2009-08-11 @ 01:07:27
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0