Ledig helg :D

Söndag idag, och jag är ledig igen :)
Idag ska jag och Magnus upp på fjället och åka lite skidor om vädret tillåter, får se hur dimmigt det är och hur mycket det blåser på fjället.. (det finns ju gränser liksom) hehe
men vi ska iallafall upp och titta lite på längdtävlingen som pågår där uppe
Igår var jag i vår nya lägenhet (min, Hanna och Emelies) och fixade och donade lite, upptäckte massa bra saker så jag tror minsann att detta kommer bli toppen!! eller ne jag VET att detta kommer bli toppen!
kommer bilder senare sen när de andra 2 mupparna flyttat in :D
dags att äta frukost så vi kommer iväg någon gång
Glad andra advent på er där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kul att höra från dig igen, här är det grått, det är tur att man fått tända massa ljusstakar och ljusslingor så att det lyser upp.

Krama Maggan och BA

2009-12-06 @ 09:57:16
Postat av: Hanna

På tisdag eller onsdag blir det drag ;) Saknar dig babe!

2009-12-06 @ 11:13:03
URL: http://hannahhh.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

mupp på dig du:)

2009-12-06 @ 22:55:43
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0