Vintern har börjat!

nuu är mina Sambos äntligen här! =) Igår fick jag ett samtal på eftermiddagen av en uppgiven Hanna som sen brast ut i skratt och sa att soffan satt fast i dörren?! hahaha.. de hade försökt bära/släpa ut soffan ur ena sovrummet till vardagsrummet och inte riktigt lyckats, så den satt fastkilad i dörröppningen *kärlek*

Vi åt såklart tacos till middag, finns inget annat som gäller när vi 3 är tillsammans! Magnus var med också =)
Sen var det dags för uppackning av lägenhet, (jag fick 2 sängar sålänge för vi har en för mycket i lägenheten, eftersom jag har pojkvän, men vi får väl se. Känner på mig att den där sängen kommer flytta runt ganska hej vilt i lägenheten under säsongen.) Höll på till 21.30 innan jag gick hem till Magnus igen, vi jobbar båda två idag så premiärnatten i 4an får bli någon annan gång..

Idag har det varit fullt upp hela dagen här. ungefär 1000 mail att svara på, och när man är mitt i ett svar på ett mail så ringer telefonen och när jag pratat klart med den kunden har jag glömt vad jag skulle svara på mailet =P
men men.. kommer nog in i det snart =)

Mitt rum, nästan klart...

Min lilla "walk-in closet" :D nästan en dröm!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snyggt rum. Ha det bra

2009-12-09 @ 16:34:30
Postat av: mamma

Kul att alla börjar samlas kram mamma

2009-12-09 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0