Sälen baby!

Trots att det snöade igår så packade vi in oss i Sofies bil och körde till Sälen, vägen var inte alls så snöig som vi trodde den skulle vara =)
Kom fram till Tandådalen och Kalvåsen 23a där Emelie bor, så skoj att träffa henne igen! Vi bytte om, tog oss två mackor var och började sen förfesta,, (Sofies måtto till Sälen, "jag packade ner några öl, en limpa bröd och ett paket smör" så klarar vi oss fint!) hahahah,, bra initiativ gumman! ;) vi spelade ölspelet en stund, tills vi kom på att vi som inte har HC kort nog behövde åka med den tidiga bussen för att vara säkra på att komma in, så jag, Jessica, Sofie och en kille till vid namn David tog den, och vi var de enda som var på bussen :P sen när vi kom till HC var vi blande de 10 första in, men ändå.. inte långt efter att vi kommit in började det välla in folk, så det var ganska skönt att slippa köa och trängas..

Kvällen gick väldigt fort. Det negativa med HC är att det är så stort och det är väldigt lätt att tappa bort varandra vilket vi gjorde ett x-antal gånger. Inte så skoj när man inte känner så många, men vi hade väldigt skoj i alla fall, och det var bra musik, (inget illa menat mot dj Simon, men man kan ju lixom hans musik nu), det sjuka var att när jag hörde "infinity" eller vad den nu heter, så blev jag lite varm i hjärtat för den låten kommer alltid få mig att tänkta på Idre. 
Och jag vet inte om jag ska erkänna det, men när man stod där i vimlet av fulla "fjortisar" och hånglande människor, såg kaoset nere på tjejtoan och hela tiden tappade bort varandra, så saknade jag lilla trygga Kiken..

Idag har vi varit ganska jätte passiva, vid 12 var vi så hungriga att vi inte visste vart vi skulle ta vägen så då körde vi till Lindvallen och Mc Donalds, herregud vad gott det var! Har inte direkt saknat Mc Donalds, men när man satt där med en Mc Chicken i handen så var den helt gudomligt god! 
Efter att ha hälsat på Emma och snackat med henne en stund i Malungshem så körde vi hem, en liten "omväg" via Norge blev det, och vägen kändes otroligt mycket längre än igår när vi körde till Sälen, men tillslut körde vi in i Idre by igen

Sälen i all ära, men Jag är kär i Idre! 

Bröd och smör
Dagens middag, Bröd och smör :)
Sofie
Sofie på HC
Jessica
Jessica posar
misslyckat gruppfoto
Tog ett gruppfoto på hela kvällen och det var totalt misslyckat :P
dagen efter
Dagen efter var vi kanske inte riktigt på topp :P

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha, lyckades ni med köra in på Trysilvägen? Precis som jag o Emma gjorde när vi inte fattade att man skulle gena över Granfjället. ^^

2009-02-10 @ 22:28:23
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0