sluta snöa!

okej, nu har det snöat i snart 2 dagar, och det är snö ÖVERALLT! imorse fick jag och Hanna skotta fram bilen för att kunna köra till fjället, för hon skulle till läkarmottagningen som har öppet mellan 8-9 varje dag, för hon körde av igår och har lite ont i nacken idag. Efter det gick vi och käkade frukostbuffé på wärdshuset :D så gott!!
Jag köpte även en ryggplatta idag, känns som att det är en bra grej att ha,

men jag tycke det ska sluta snöa snart! för nu är det fan inte skoj längre!! bläh bläh.

hanna skottar
Hanna skottar ut bilen.
mina skor
Jag hade en gång ett par vinterstövlar :P
träd
Fint träd :)
tunnel för att komma ut
Har skottat en gång ut från stugan, (den är typ 70-80cm hög)
Massa snö
Snö snö snö snö snö snö

Kommentarer
Postat av: thomas

den som gapar efter mycket.. får det! så går det när du vill ha snööö :-)

2009-02-08 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0