pack paniik!

ja, vad packar man egentligen med sig när man ska campa i 4 dagar?? eeeh., typ allt och lite till..
vet att jag har på tok för mycket kläder med mig, men va fasen, jag kör ju ändå bil, det är bara att slänga i bagaget :)
måste verkligen gå och lägga mig nu, ska ju jobba imorn innan jag äntligen får åka till Värmland och träffa mina babes!
dans-alkohol-camping-yatzy-mys! längtar såå!!

(oh by the way så är dethäringa att gå ner i vikt ganska roligt när det fungerar =) har gått ner ca 6.5kg nu och helt plötsligt passar mina "trasiga rocker" jeans som jag hade när jag gick musikteaterskolan 06/07 =D) sjukt stolt över mig själv!!


Kommentarer
Postat av: thomas

en sån snygging! :)

2009-07-23 @ 14:35:33
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0