fot trubbel..

imorse när jag vaknade var allt frid och fröjd gick upp och drog på mig mjukiskläderna och gick ut och traskade 2 varv i leksbergsspåret, när jag var påväg tillbaka joggade jag lite lätt för jag kände mig så duktig, när jag slutade springa för att jag var framme vid postlådan så började det göra lite ont på utsidan av högerfoten.. tänkte inte mer på det, utan gick in och gjorde min morgonsmootie.
Vid 14.30 skulle jag och Tina börja gå hemifrån och mötas halvvägs, så jag började gå, tänkte att smärtan går nog bort snart, bara jag blir lite varm men det började bara göra ondare och ondare.. tillslut kunde jag inte gå på hela foten utan fick gå på tån.. FFAAAAN! Jag som känner att jag faktiskt kommit igång med träning och diet osv.. fick låna Tinas kryckor för jag kan inte stödja normalt på foten just nu,,
känns verkligen förjävligt, fick precis en voltaren av mamma, så jag hoppas på det bästa med vila och lite hjälp på traven..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är inte bra att träna för hårt

2009-06-09 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0