midsommarhelgen..

Då var ännu en midsommar förbi..

Fredagen började med att åka till Mormor och Morfar ute i stugan och äta lunch, alltid lika mysigt att vara där =) vid halv 4 bar det av mot Karleby för att se när de reste stången.. sedan på kvällen åkte Jag, Jossi och Sandra ut till Helen och Anton och även Antons bror RIckard var där, jättemysig kväll! vi grillade, spelade Rappa-Kalja och Med andra ord.. jag var jättesämst på Rappa-kalja till min stora förvåning, men men.. det var lika skoj ändå! Speciellt när Sandra flippade ur på en mening om Dino och hans vänner, det var längesen jag skrattade så mycket!!

Sandra vart helt farsinerad över att korna gick precis utanför,
försöker här mata en med en syrenkvist =)


Midsommar Em


Igår hade jag stora städaredagen här i mitt rum, plockade iordning och dammsög och grejade, drog även ut soffa och byrå osv,, och insåg ganska snabbt att det hade jag inte gjort igår, men nu är det även dammfritt där :P
På kvällen åkte jag Helen och Anton till Olstorp där Scotts spelade, oj vad vi dansade,, det var heeelt galet mycket dansfolk där igår, mycket folk över huvudtaget men väldigt mycket folk som buggade till min stora förvåning..

Idag har jag varit på picnic i Norrkvarn med familjen och William, lekt lite i minikanalen som finns där.. även haft August på ryggen, myskillen =). På eftermiddagen åkte jag, pappa och Johan till Ekudden och simmade, tog mig igenom 1000m väldigt smärtfritt.. skönt att röra lite på sig,
Efter det var det utmaning på gång, jag blev utmanad i Minigolf av Thomas och snacka om UTKLASSNING jag vann med 38poäng mot 54!!! moahaha., =D

Tina, August och Jag


kvällen har spenderats hemma hos Pihlströms med Augustbus, arrande av en låt, (jag gjorde inte så mycket där iof) men ändå och sen åt vi lite pasta alfredo =)

Nu ligger jag i sängen i försök om att få kroppen att slappna av och förhoppningsvis somna i någotsånär tid eftersom jag börjar jobba 05.48 imorn... bläh!


Kommentarer
Postat av: thomas

det var inte alls utklassning, jag hade grus i skon! och solen i ansiktet! och.. och.. eh.. fan :/

2009-06-21 @ 22:43:14
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0