värmeslag!

jiises vad varmt det är!!

det är helt fruktansvärt på jobbet, för jag hanterar nygjord papp som är varm och det kommer ut ånga från den, + att det är ungefär 33 grader till att börja med i fabriken! svetten bara rinner hela tiden..

I måndags var jag hos tandläkaren, men jag är för arg och irriterad för att prata (blogga) om det, kan dra slutsatsen att det jävlarna tog 750kr av mig för ingenting igen...

har egentligen inte så mycket att skriva om så jag lägger ner för ikväll!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Brittan

Svettigt!! Titta in på årets roligaste blogg:

www.karnaelina.blogg.se

2009-07-01 @ 01:19:38
Postat av: Sanne

tandläkare är hemska :( tycker synd om dig babygirl

2009-07-03 @ 18:44:12
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0