Dag ett!

Imorse vid halv åtta hörde jag Johan komma in i vårt rum och säga ska du gå till moster August, lämnar honom i sängen bredvid mig och går därifrån =P haha.. men det var mysigt med en liten pjamasnisse =)

Vi kom ut i backen vid halv 10 och åkte fram till 12 det snöade hela dagen, och det va lite småspik i luften när man åkte men det var bra före i pisten och vi njöt till fullo!
Dagens lunch bestod av Våfflor, August hade våffelpremiär idag kladdigt och klibbigt med grädde men han tyckte om den =) sen var det våfflor lite överallt!
vid ett åkte jag, Sanne och Hanna 15 mil till Mora och hämtade pappa, stannade sammanlagt 3 minuter för att sen köra 15mil tillbaka.. sjukt tråkigt, men skoj att Pappa är här nu!
och Hanna är här med oss också, jag bjöd in henne att sova med mig så kan hon gå till jobbet imorn och inte behöva gå upp så tidigt..

Imorn börjar afterskiveckan I LIKE!

Sanne är redo ;)
sanne
August våffelpremiär =)
våffelpremiär



Kommentarer
Postat av: thomas

han ser glad ut, hon ser.. eh.. bakom ut :).

2009-03-22 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0