The winner takes it all!

så himla bra dag!
Jag lyckades boka på mer sista halvtimman och sen räknade jag ihop det med de bokningar jag gjorde för nästa vinter så sammanlagt sålde jag för 111 700kr idag, helt sjukt! =) så himla bra dag!!

Efter det åkte vi upp och bowlade och kors i taket, Jag vann! =D en timma gick jäkligt fort idag bara.. men det va skoj så länge det varade och vi hade halva priset så det var nästan ett "normalt" pris..

En kycklingsallad senare sitter nu jag och Emelie i soffan och har tittat på Wipeout, blev ganska besviken på det programmet, trodde verkligen det skulle vara nya stadskampen/gladiator style, men det var ganska rörigt och korta banor.. liten besvikelse, men jag ska ge det en chans igen nästa vecka..

Tittar nu på Sanningens ögonblick, har inte sett det innan, och jag måste säga att det var ganska mesiga frågor i början, "smygäter du godis" frågar de en ganska överviktig kille.. daah?! :P well well.. ska titta vidare så får vi se om han börjar svettas...

och imorn ska jag lära Emelie att åka snowboard, hon har aldrig provat innan, det ska bli jätteskoj!! =) kommer nog spendera förmiddagen i skicenter väst känner jag på mig.. hoppas verkligen att internet inte ljuger om vädret bara, för då finns det nog chans för lite sol imorn!!

ciao!

Kommentarer
Postat av: thomas

du får väl ha tur någon gång ibland du också, moahah! att du ens orkar titta på sån där förnedrings-tv, man blir ju bara förbannad på folket som ställer upp.. tacka vet jag en påse polly och en rå, blodig, skrämmande grabbfilm.

2009-03-08 @ 23:06:17
Postat av: Sanne

jag har också bowlat idag :) fast jag vann inte.

2009-03-08 @ 23:54:37
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Alex

Det är väll bara att gratulera, säker på att de inte lät dig vinna? ;)

2009-03-09 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0