vilken dramatik!

Jag och Hanna bunkrade upp med Tacos och Cola och bänkade oss framför tv:n till Melodifestivalen. Lyssnade och kommenterade alla bidrag, När första snabbgenomgången var kom Emelie hit efter att hon slutat jobba.
Jag låg och halvt kollade bort/höll för öronen under hela omröstningen och det sved i mig såfort Ugglas fick poäng, jag förstår verkligen inte vad folk tycker om med den låten, och sen när folkets röster började läsas upp  trodde jag att jag skulle få en hjärtattack När Caroline af Ugglas fick folkets 10 poängare.. Men som tur var så Räckte Marlenas jurypoäng till att hon skulle gå om THANK GOD! Jag ville ju helst att E.M.D skulle vinna men Marlena kommer rocka fett i Ryssland!Grattis Marlena, och lycka till!

Marlena

Kommentarer
Postat av: thomas

feele låt vann!! menm hellre hon än af ugglas.. vilken som helst förutom af ugglas! fast helst heats som BORDE vunnit. valfusk! kram sötelie

2009-03-15 @ 00:06:08
Postat av: agneta (mammaneta)

Men självklart var det rätt låt som vann!!!!!!!!!!!!!! Nu ses vi snart kram mamma

2009-03-15 @ 14:14:55
Postat av: F

Lyssna man enbart på låten är den riktigt grym!!!

2009-03-15 @ 16:36:18
Postat av: Sanne

Såg den på YouTube nyss, den var bra. :)

2009-03-15 @ 22:57:00
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0