Hej mitt vinterland, nu är jag här =D

Kom upp till Idre igår eftermiddag :D och jag möts av snö!!
Idag har jag varit uppe på fjället och snurrat,
Påväg upp möttes vi av ca 100 renar :D jag klagade ju så på att jag bara såg en enda ren förra säsongen =P
Jag har även fixat liftkläder, och pratat med liftchefen Jonny. Varit uppe hos Mia, min chef i bokningen och fått mitt Schema, I LOVE IT! är ledig julafton (med betalning) och jobbar juldagen, är ledig nyårsafton, nyårsdagen och 2 dagar till, då Magnus fyller år, kan inte bli bättre!! :D
Tyvärr så var det jättedimmigt idag, så jag kände inte för att åka, men morgondagen visar -8 grader och strålande sol :D så imorn blir det åkning för hela slanten!!
Efter jag hade fått alla nycklar och fixat ett liftkort så gick vi och Bowla jag och Magnus, gick faktiskt riktigt bra. Fick spö men förväntade mig inget annat =P lyckades knåpa ihop 130 poäng sista serien! så det var helt godkänt tyckte jag!!
Nu kommer lite bilder Helen! :D
Utsikt från Magnus balkong
Träden är vita :D
2 renar som bråkas lite, ca 100 till bakom bilen..


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Härligt att få se ett annat ställe än bara sol och bad.

Ha det bra Maggan och BA

Sverige är underbart

2009-11-30 @ 22:41:53
Postat av: Sanne

Jag tror jag kommer sluta lasa din blogg nu. Klarar inte av bilder pa sno och fjall utan att fa hemlangtan. :(

2009-12-01 @ 10:32:19
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0