snart dags igen!!

Kära vänner,

Nu åker jag upp till Idre igen på söndag, och kände att det var dags för en vinterblogg igen.
tusen tack Helen för hjälpen, =)

Idag har jag varit hos mormor och morfar och fikat med Johan och August, August blev först livrädd för Morfar (gammelmorfar i hans fall) men det blev bättre sen =)

På vägen hem åkte vi förbi vårdcentralen för idag tilläts alla under 40 ta svininfluense vaccinet, så vi var och fick de, kändes onödigt först, men sen kom jag på att jag kommer ju träffa jättemycket olika människor uppe i Idre så det var ju lika bra att ta det!

Har även som sagt träffat Helen idag, vi tog en promenad när hon kom hit vid 16, jätteskönt! gick bort till Lockerud, runt och tillbaka.. och sen fixade hon lite med min blogg medan jag packade långkallingar och t-shirts, så nu är lite packat inför Idre.. hehe..

ha en bra kväll!

August och Morfar leker med bilar =)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas på att få läsa mycket och se många fina kort

2009-11-25 @ 09:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0