Ao Nang

Da har man spenderat sina forsta harliga dagar i Thailand pa ett stalle som Heter Ao Nang, mysig liten by,
idag akte vi over till en annan strand som heter Riley Beach och stekte nagra timmar i solen, saa skont!

pa kvallen efter vi atit sa Tatuerade sig Hanna, 5 stjarnor pa foten som symboliserar hennes familj, den blev jattefin! och sen nar hon var klar sa fraga han om inte jag ville ratta till min tatuering idag for det hade jag namnt for honom, och sagt och gjort helt plotsligt lag jag dar och blev gaddad, Han tatuerar med Bambupinne och inte maskin sa det gar inte lika djupt och han ar riktigt duktig, sa nu har jag inte langre en halvklar tatuering utan nu har jag de snygga kanterna pa den som jag gatt och tankt att jag ska ratta till sa lange, blev saa nojd..

Efter det gick vi till en glassbar som heter Swensens, jag och Sandra delade pa en choklad fondue meny.. 9 kulor glass, banan kex och bara heelt galet mycket glass, och kalaset gick pa 33sek.. hahhaah

Imorn ska vi aka till en o som heter Patong utanfor Puket. Dar jobbar Marika Fogle min alsta barndomskompis, det ska bli sa himla skoj att traffa henne igen!! langtar massor! och sa ska det bli skoj att se lite mer av Thailand saklart!

dags att ga till vart rum och packa ihop sig igen, vi tvattade idag (eller vi lamnade tvatten och fick den tvattad for 19sek, heelt galet billigt!! =P sa det ar bara att trycka i allt i vaskan igen for vi aker redan 10 imorn.

kram pa er alla hemma i hostrusket.

Det var galet vackert pa Riley Beach

batarna man aker i mellan stranderna..

tatueraren in action

min och Sandras enorma glassmeny!! =) men gott var det!

Kommentarer
Postat av: Sanne

En bild pa resultatet ocksa tack!

2009-10-25 @ 00:16:31
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med hemresan för er om ni äter så mycket glass? Snygga bilder.

Många kramar. BA

2009-10-25 @ 10:04:10
Postat av: Mamma

Var det inte bantning som gällde? jag har nog missuppfattat! Lev väl kram mamma

2009-10-25 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0