Life in Sydney!

jahapp.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om egentligen for igar Hade Hanna lite feber sa jag gav henne utegangsforbud och "bedrest" =P det mest spannande som hande var att Brandlarmet gick for att nagon hade rostat brod lite for lange=P sa nar jag tvingat upp Hanna och kommit ner for alla 1000 trappor sa slutade larmet =P

Idag har det varit en uuunderbar dag i Sydney. lite blasigt men anda sa varmt sa man kunde ga utan troja =)
lagger upp lite bilder fran veckan som gatt!

Hanna, jag och Sanne innan Aquarium

Hanna och Sanne

Innan Wicked

vi =)


Darling Harbour


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej hoppas att inte Hanna har svininfluensan, nä bara skojar lite. Kul med bilder.

Ha det bra.

Maggan och BA

2009-10-13 @ 09:18:14
Postat av: Håkan

Hej Emeli!

Härliga bilder och berättelser från Dina upplevelser förstår att Du har det toppen (men Du har ju också den förmågan att "fånga dagen" och göra något ba av den! Fina kompisar Du har! En fin gemenskap är en viktig del av varje dag! Sköt om ER och hat fortsatt bra. Maria Hälsar!

Hälsningar från Håkan

2009-10-14 @ 09:49:21
Postat av: Mamma

Wimsi njut av den tid du har kvar i min favvo stad.sedan väntar nya äventyr i nästa land kram mamma

2009-10-14 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0