alla hjärtans dag!

Alla Hjärtans dag!

För een gångs skull har jag sällskap denna "numera" underbara dag!

Solen sken och himlen var klarblå =) Jag hamnade i Dalsliften, ahh fan va gött tänkte jag, det är söndag, bytesdag inte så mycket folk det kommer bli göött!
Men ack så fel jag hade, Dalsliften brukar en normal dag ha ca 700åkare men idag kom det 2000. Jag trodde jag skulle dö! För den är nämligen omgjord från en bygel (ankarlift) till en knapplift men de har inte gjort om spänningen i fjädrarna, vilket resulterar i fruktanskvärt tröga knappar. Kommer ha sådan träningsvärk i armar/axlar imorn...


Men men nog om det, På kvällen hade jag och Magnus mysmiddag, Fläskfilé, klyftpotatis, sås, sockerärtor och smörstekta champinjoner med vitlök! mmmmm.. Riktigt lyckat och jäklar vilken god matlådag jag får imorn :D

Fick även en hjärt-ask med choklad idag <3 älskar dig Magnus!!


Dagens lyxmiddag =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snyggt upplägg var den lika god

2010-02-16 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0