Första dagen i liften...

Igår var det dags att gå ut i liften igen =)

Jag hamnade i ost, (min hemma sida) och började med att flytta medbringare på morgonen, flyttade bygeln (ankarliften) och transporten (som är en knapplift). Kändes gött i armarna sen kan jag lova! men det är skönt att jobba fysiskt igen!! Var inte så mycket folk i backen idag eftersom det är söndag, vilken är vår största bytesdag här i Idre. Solen tittade fram några timmar vilket var underbart och det var ganska många säsongare som vra lediga och kom och hälsade på! =)

Kommer lite bilder från dagen:

Jag och Hanna i bilen påväg till jobbet..


Jag står och steker i liften ;)

Och hjälper självklart gäster när de kommer


Och imorn ska jag tillbaka till Bokningen och jobba extra, är egentligen ledig, men som ni kanske har lärt er om mig så har jag väldigt svårt för att tacka nej till jobb :) Har varit på trivselkväll med bokningen/marknadsavdelningen ikväll, men det bloggar jag om imorn!

Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl bra att få jobba lite extra för det ger väl mer pengar

2010-02-09 @ 06:23:25
Postat av: mamma

Jobba på gumman du får ju en ledig vår kram

2010-02-09 @ 08:36:08
Postat av: F

JAG VILL OXÅ VARA I OST!!!

2010-02-09 @ 11:47:36
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: Sanne

Ar era pannband size XXS? Ser ut som de drar upp ogonbrynen pa er.

2010-02-11 @ 10:26:52
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0