eclipse

Efter jobbet idag, tog jag en snabb dusch och sen åkte jag mot skövde. Hämtade upp Pernilla i Låstad och Sandra i Lunden, sen mötte vi upp Sannegos i skövde..
Eclipse, den tredje filmen i twillight-sagan stod på menyn idag =) Innan den började hann vi med en snabb fika på Rådhuset också.
Filmen var jättebra! jag är helt kär i de filmerna! och jag tror att alla vill bli kär i en egen vampyr efter att ha sett dem..
Väldans trevligt att träffa tjejorna igen också, Sandra har jag inte sett sen vi var i Thailand.

meen tillbaka till verkligheten, klockan är halv elva jag börjar jobba 05.48 vilket betyder att jag måste sova nu för att orka öppna ögonen imorn!

puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Måste vara kul att träffas igen

2010-07-08 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0