Linköping tur och retur

Idag blev det en tidig uppgång, Hämtade upp Pernilla i Skövde vid 07.15 och sen bar det av till Linköping.

Tittade på en lägenhet, en femma där det bor 3 personer och de söker en fjärde till det fjärde rummet.. Direkt när man kom in i lägenheten kändes det som att man "kom hem" Det var en väldigt mysig lägenhet och de som bor där var väldigt trevliga och vänliga, folk man känner direkt att man kommer trivas med. 2 våningar med ett rum (mitt kanske) en toa med tvättmaskin, ett litet allrums utrymme och kök på nedervåningen och 3 sovrum + ett allrum på övervåningen. En liten uteplats och en liten liten plätt med gräsmatta. Det kan inte bli bättre..
Jag hoppas verkligen att de tyckte om mig och väljer mig över alla som mailat och ringt dem.

Hoppas kan man ju alltid i allafall. Får svar nån gång i början av nästa vecka...

Håll tummarna för mig? snälla!

dags att sova, puss o kram

( tack så jättemycket Pernilla för att du följde med mig! <3)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att allt löser sig på bästa sätt

2010-07-28 @ 07:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0