myskvällar!

Har haft 2 myskvällar irad nu, igår kom Pernilla hit på kvällen, vi satte oss i soffan med varsitt glas rosé och en godisskål, tittade på The Ugly Truth och The Notebook. 2 fantastiska filmer! efter det tittade vi på gamla bilder i min dator, pratade gamla minnen och bara myste! I förmiddags när vi hade ätit frukost åkte vi ner på stan och tittade runt, jag köpte ett armband och 3 par jeans! =) så nu är byxköpen klara för ett tag framöver (skönt) Hatar att köpa byxor...

Ikväll var jag chaufför åt mina föräldrar som skulle på 60-års kalas, när jag hade lämnat dem körde jag till Karlsborg och hängde med Sanne och Maja, tittade på när de skulle komma fram till vad de skulle ha på sig, det tog ca en timma för dem att bestämma sig för de hade beslutsångest till MAX! slutade med att de båda 2 hade på sig det de provade från början :P *tjejer* hahahah

Vi åkte in till Skövde och åt middag på Sand, en libanesisk resturang, väldigt trevligt. Ganska försvenskad mat men det var jättegott! Vi drog vidare till Voda, där tjejorna tog varsin drink och jag tog en "chaffis-cola".. Också coolt ;)

Nu har jag precis kommit hem och ska krypa ner under täcket..
Imorn ska vi fira August 2-års dag med släkten..

Puss o Godnatt

Maja och Sanne


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det går bra att vara chafför någon gång också tänk så många gånger de kört dig. Kramar

2010-07-25 @ 07:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0