A trip down memorylane..

pjuh! Har spenderat några timmar i mitt badrum nu, och som den samlare jag är (tagit efter far min) så fanns det een  hel del att gå igenom, hittade saker som jag absolut inte trodde jag hade kvar, men en halv sopsäck senare och en svängom med den gamla skurborsten så är det nu skinande rent där inne =)
Nu är det "bara" mitt rum kvar (eller ska jag säga min lagerlokal?) för jäkel va saker jag har här inne, mycket är sådant som är packat i flyttlådor i ena hörnet, men jag kan nog nästan garantera att jag får ihop minst en halv sopsäck med saker från rummet med.. :P

men det får bli en annan dag, nu ska jag slänga i mig lite mat och sen är det dags för att jobba,

Men visst blev det fint =)



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det ser helt ok ut

2010-06-24 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0