bilder del 2

fortsättning...

vi spelade minigolf på en tomtebana i Puerto Rico

stilprofil :P

vi <3 (visst är magnus fin med min handväska ;)

var ju såklart tvungen att testa en sangria

några she-males gick runt på köpcentrat där det även fanns många resturanger
och gjorde reklam för deras show som de tydligen hade på en nattklubb i närheten
säger bara kolla dojjorna!!

jag sa till Magnus att göra ett poolhopp (sådär som jag gör :P) men han gjorde sin version
och det ser ut som att han går på vatten =)

poolområdet!

jag chillar i poolen :P

min finaste sista kvällen på en resturang..

jag tänkte att jag skulle välja något jag aldrig smakat förut, valde svärdfisk
men för att ha ett så coolt namn så var det en väldigt tråkigt smakande fisk tyvärr =(

sista bilden från Gran Canaria, i väntan på bussen till flygplatsen


pjuh! detta tog ett tag, nu ska jag gå och mysa med Magnus, sista kvällen på ett tag...

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack för en trevlig resa och ännu finare kort. Det var snygga skor. Hoppas att du hade trevligt i Mora, vi ses.

2010-06-12 @ 10:08:13
Postat av: sandra

Jag vill också åka utomlands! Fint det var! Puss

2010-06-13 @ 00:03:18
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0