vuxen?

har funderat lite på när blir man vuxen egentligen,

-är det när man fyller 18?
-när man flyttar hemifrån för första gången? (men då är frågan är jag barn igen som flyttat men kommit tillbaka)
-när man häller vatten i sockerkakssmetskålen utan att först slicka upp varje droppe med slickepotten?
-när man pensionerar sig? (tycker mina föräldrar)
-när man börjar föredra mysiga hemmakvällar framför att gå ut på krogen?
-när man köper lägenhet/hus?
-när man klarat uppkörningen och får köra iväg själv i bilen?

ja svar får jag nog aldrig, men jag kände mig ganska vuxen igår när vi gav en flaska rödvin till Helen =)

Sandra hade gjort ett jättefin blomsterarrangemang på flaskan

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det finns nog som du skriver många olika sätt som man kan bli vuxen på men man ska ha kvar sitt barnasinne.

2010-06-26 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0