barnkalas och bowling

hejsan hoppsan!

Igår efter alla föreläsningar cyklade jag hem och käkade lite, och efter det cyklade jag vidare till Camilla, Hanna och Daniel. Camilla fyllde nämligen år igår och bjöd på fika i barnkalas stil, med chokladbollar, muffins och tårta :) efter det cyklade vi i gemensam grupp till bowlinghallen för lite gratis studentbowling. Det var hur skoj som helst! vi bowlade i 2 timmar, drack lite cider och bara hade en hel mysig kväll! inga tankar om massa plugg utan bara umgicks..

the birthdaygirl

Daniel och Maria

ser jag inte proffsig ut :P


oj, har ju glömt att berätta att jag och Hanna var hos Helens föräldrar i fredags och träffade deras nyaste tillskott vid namn Disco. Huur söt som helst!! en liten ullboll med massa valpenergi :)



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygg stil vart tog klotet vägen? Söt hund valp. Ha det bra

2010-11-09 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0