plugg plugg och oväntad fika

har varit nästintill ledig i 2 dagar nu, men har inte legat på latsidan.. har pluggat och pluggat gått igenom föreläsningarna vi haft och försökt sammanfatta den vi ska ha imorgon så man kanske kan hänga med liite :P
känns okej.. jag förstår inte allt än, men jag har iaf läst det och det är ju inte förns i januari jag måste kunna det så jag är inte så orolig än..

Fikade med Christoffer Ling på eftermiddagen, jobbade min första säsong tillsammans med honom i Idre, han såg på facebook att jag bodde i Linköping och han jobbar här nu.. riktigt trevligt att snacka strunt och gamla minnen med någon som inte är från skolan.

Imorn ska jag hem till Mariestad.. har som vanligt ett ganska fullspeckat schema men det ska bli skönt att komma hem och ladda batterierna med roliga saker :) ska hem till Thomas och få hjälp med min dator imorn, ska bli såå skönt att få iordning på den, bugg i Skara till Wahlströms på fredag och så får jag ju träffa alla mina underbaringar på lördag då Sanne ska ha stort partaj :D
Hanna kommer ner i helgen också! gud vad jag längtar efter henne!!! vi har inte sett sen i juli så det är verkligen dags nu!

vi ses i Mariestad! :)

Hanna, jag och Sanne i sydney förra hösten

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ta det lungt i helgen vi kanske ses sitter på ICA oxen lördag mellan 0900-1230. ha det

2010-11-03 @ 20:25:57
Postat av: Helen

Hoppas du hinner hit en stund på fredag! :) Lite fika och mys med Disco?



Puss&Kram

2010-11-03 @ 21:40:51
Postat av: Mamma

Det ser ut att finnas några minuter för mig oxå kram

2010-11-04 @ 12:51:12
Postat av: Tina och August

Vi vill också träffa moster!

2010-11-04 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0