vilken helg!

jösses vad skoj jag har haft i helgen!

I fredags kom hanna vid 10 och sen var det fullt ös hela dagen! vi hann dock med att slappa typ en timma framför tv:n vilket var välbehövligt.. efter mammas goda rådjursmiddag körde vi till Skara och folketspark. Där spelade Wahlströms och det var en heelt otroligt rolig kväll, många jag kände igen och väldigt mycket bra dans! :)


vi, höga på energi efter buggandet :)


Lördagen vaknade vi vid 10 av att Tina och August kom hem till oss, och jag hör August fråga efter mig och Hanna.. mitt hjärta smälter :) efter de hade åkt hem tog vi det mest lugnt, jag tittade på skönheten och odjuret :) framåt eftermiddagen var det dags att göra sig iordning för Sannes födelsedags/halloween party. Hämtade upp Jossi, Helen och Sandra och begav oss till Karlsborg!
Sanne hade laddat upp med en lära känna lek och värsta buffén :) huur gott som helst!! efter middagen var det dags att åka till Idas Brygga där det bjöds på halloweenparty! Vi åkte dit ganska tidigt men det behövdes, för ca 45 minuter senare var det fullt! vi dansade och minglade hela kvällen. Riktigt trevligt!!

Hela gänget!

Jossi, Helen och Sandra

Jag, Sanne, Hanna och Maja
 
födelsedagsbarnet :)


igår åt jag god lunch hemma med Tina, Johan och August innan det var dags att återigen bege mig till Linköping..
Nu sitter jag i skolan och är lite bitter för jag var tvungen att tvinga mig upp vid 06.45 ur min sköna säng bara för att få reda på att första föreläsningen är inställd och jag börjar egentligen 10.15... suck!

min lilla skata som är en stor kille nu..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl kul att komma hem ibland och träffa kompisar

2010-11-08 @ 10:09:27
Postat av: Sanne

Tack igen för allt!

2010-11-08 @ 20:13:35
URL: http://www.sannidays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0