katastrof!!!

jag är i chocktillstånd!

Igårkväll anmälde jag mig till en halloweentävling för att vinna en iPhone 4 som telia har..
1,5 timma senare har min mobil slutat fungera.. jag är handikappad utan min mobil, ni som känner mig vet ju de.. jag lämnar den aldrig! pappa brukade alltid fråga hur jag mådde om jag hade kommit ner till undervåningen utan att ta med mig mobilen från mitt rum.. =P det är sån jag är!! och nu helt plötsligt gav min mobil upp.. efter bara ett halvår?! som tur är så kom magnus hit typ 2 timmar senare och idag fick jag låna en mobil av en annan sjuksköterksestudent.

får åka till Norrlanders på torsdag när jag kommer hem till Mariestad.

försöker tänka positivt och se det som ett tecken på att jag kanske blir en av de 5 vinnarna i tävlingen ;) (ja hoppas kan man ju alltid) och nu verkar det ju som att jag behöver en ny :/

annars har dagen varit jättemysig! jag och magnus tog lång sovmorgon och sen efter att vi hämtat mobilen gick vi till Gamla Linköping och strosade runt.. köpte gammeldags knäckklubbor som tog FOREVER att äta upp :P och sen köpte vi lite andrahandssortering på cloettas lilla chokladbod :)

Ikväll har vi bokat bord på en mongolisk resturang, ska bli mysigt!! <3

min tävlingsbild

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Häftigt förr klarade man sig bara med telefonen hemma på bordet i hallen. H

2010-10-30 @ 22:00:26
Postat av: Bengt-Arne

Häftigt. Förr klarade man sig med telefonen på bordet i hallen. Ha det bra och lycka till i tävlingen.

2010-10-30 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0