Brandkårs Emelie!!

Ja ibland tror jag att det är mitt riktiga namn..
hade en trevlig helg med en blandning av utgång och lugnt och skönt..
igår kom jag dock på mitt misstag, att jag idag skulle redovisa en bok som jag totalt hade glömt bort..
såå det blev att sträckläsa 270sidor igår.. Pjuh! det tog typ hela dagen, men jag var klar med min uppgift tills imorse och kunde redovisa min bok och tankar jag hade kring den :)

Nu på kvällen var jag och Ellinor på bio, vi såg den nya filmen "Water for elephants" den var absolut sevärd!! och man slutar aldrig förvånas över hur otroligt snygg Reese Witherspoon är, hon kommer nog aldrig åldras, tjejen är född 76 men ser fasen yngre ut än mig! hahahah


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Bra gjort att läsa så många sidor på en dag du blev väl lite trött i huvudet ha det bra och Glad Påsk

2011-04-19 @ 12:44:41
Postat av: Emelie

Jo det blev jag verkligen, men det gick ändå bättre än jag trodde :) Glad Påsk på dig med!

2011-04-19 @ 12:48:36
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är allt min kära "brandkår" tur att jag slapp att läsa den här gången kram

2011-04-19 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0