mycket som händer!

Hej hej..

jösses vad mycket som händer just nu!

håller på med en hemtenta i farmakologin som ska vara inne på söndag senast,
sen på måndag har jag praktisk tenta i Medicinsk Teknik (dvs sticka, sätta kateter, sätta sond osv osv)
och nästa fredag har jag en muntlig del på hemtentan jag skriver denna veckan.. *pjuh* men det är bara att kämpa på!!

något positivt är att jag får ta över förstahandskontraktet på min lägenhet så jag behöver inte börja leta nytt i sommar! såå skönt!! :D

OCH

jag har även fått sommarjobb i Mariestad, jag ska jobba på Kolarebackens äldreboende några veckor i sommar! :D Det känns lite trist att inte gå tillbaka till SCA, för det känns lite som en trygghet, där vet jag vad jag ska göra och sommaren rullar på, men jag fick inte jobba bara en period som jag önskade utan det va 10 veckor eller ingenting som gällde där, och jag känner att jag måste få lite lov också, jag orkar inte gå direkt från skolan in i fabriken och sen direkt tillbaka till skolan igen..

jag har stora planer för sommaren, där 2 veckor i USA är med i planeringen :D det drar så mycket i min resnerv så jag håller på att gå av!

Helgen som var spenderade jag i Stockholm med mamma och pappa, jag och mamma gick på Stockholm Ice Show i lördags, och det var en riktigt bra show och det känns coolt att ha sett Evgei Plushenko live!

På söndagen när jag sagt hejdå till mamma och pappa på stationen åkte jag och barndomsvännen Marika till henne och hade en mysig eftermiddag tillsammans med våfflor och hallonpaj :)

men nu är det dags att ta tag i denhär dagen :)



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det är jobbigt att hinna med allt. Grattis till lägenheten och sommar jobbet. Ha det bra och många kramar

2011-04-06 @ 12:59:19
Postat av: Charlotte

Sv: Hej! Vad kul att du kikade in :) Haha, fick ju igen så det hette duga både måndag o tisdag.. fick va hemma hela dagarna o skrika i toan. Men idag mår jag lite bättre igen. Bråkig unge det där. Gick det bra med tåget hem o så? :)

2011-04-06 @ 14:43:50
URL: http://kakan.se
Postat av: Charlotte

Sv: Haha eller hur, det är ju farligt med iphone.. Man fastnar på en gång o sen sitter man där ;)

2011-04-07 @ 09:22:14
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0