jobb jobb jobb!

denna veckan är det bara jobb jobb jobb på olika sätt, jag gillar det :D

igår jobbade vi att rigga tält/barer osv till München Hoben tungt och svettigt men roligt ändå,
på eftermiddagen sålde vi förköpsbiljetter till just denna fest, och vi fick sålt alla våra biljetter, riktigt skoj!

Idag har jag hjälpt Ellinor att flytta till mitt hus! såå skoj att hon äntligen bor här, och inte ute i Lambohov. känns nästan som att man blivit sambo :)

imorn är det München Hobenjobb igen på fm och sen på kvällen är det dags för just denna fest! ska bli riktigt skoj att gå och förmodligen träffa folk man inte sett sen i maj

men nu blir det att stänga ögon och öron som pappa brukar säga när man ska sova, jag är helt slut.. känns att man gått mycket och burit mycket idag, för såklart så fick ju Ellinor ettan längst upp.. dvs på 3dje våningen.. men man får se det som ett träningspass ;)

godnatt!

Victoria borrade golv som ett proffs när vi jobbade på MH

Ellinor och Leonor när vi tog en pizza paus i flyttandet, satt ibak på lastbilen och åt :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jobb främjar hälsa och välstånd ha det så kul på alla hyss ni har för er kram

2011-08-24 @ 07:47:09
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Den som väntar på något gott

2011-08-24 @ 12:28:23
Postat av: Samboeeene

Hahha. hållningen alltså. AMAZING!! TUSEN MILJONER TACK IGEN MIN SNOPP!! PUSS!

2011-08-26 @ 22:27:18
URL: http://iminnorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0