alla hjärtans dag...

... en dag då man absolut vill vara med sin kära, meen det blir ju lite svårt. men vi får fira lite på fredag istället med massa myys! :)



Hade medicinsk teknik i skolan idag, lärde mig att sätta PVK (Perifer venkateter) och ta blodprov.. Va lite scary första gången man skulle försöka sätta PVKn även om det bara var på en plastarm, tänk då hur det blir när man ska göra det i "skarpt läge" sen.. hua hua! tur att vi ska få öva på varandra i mars sen :)

In action ;)


vad tycker ni om min nya header då? lite Valentines day inspirerad.. söta Helen hjälpte mig med den :)

Nu är det dags att städa iordning det sista i lägenheten för imorn får jag finbesök av fröken Sanne Carlsson som kommer ner på en snabbvisit från Sälen för att träffa sin familj, men hon tar ett stopp här först och tittar på spexet imorn :D såå glad att hon vill komma och titta, längtar som fasen till imorn! det är såå skoj att stå på scen igen!!

ne, städa va det ja. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gos bilden är jätte fin men ....jag gillade vinterbilden bättre om du nu ville veta ha en bra dag kram

2011-02-15 @ 08:38:12
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Häftigt du ser ut att kunna det du håller på med. Ha det bra

2011-02-15 @ 08:51:51
Postat av: Karin

Heja heja, visst är det kul med praktiska inslag bland alla böcker..?! ;) O du, oroa dig inte för att ta på riktiga människor. Vi gjorde förre terminen (vi fick inga dockor först, lagom schysst... :P) o de kmr gå kanon för dig! :)

2011-02-16 @ 21:13:57
URL: http://www.traningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0