pappas lilla tjej!

Har haft en trevlig dag!

Började med att följa med Tina, August och Alice till bäcken på sångstund, jättemysigt!
åkte sen och klippte mig för Annica hade fått ett återbud (thank god) så nu har jag inte hockeyfrilla i nacken längre :P

på eftermiddagen hjälpte jag pappa i trädgården, han håller på att bygga ett skjul på baksidan av garaget där han ska ställa cyklar osv så hans bil går in i garaget i vinter.. vi sågade skruvade och grejade. Det var jätteskoj att umgås med pappa och ha lite far-dotter tid för oss själva!
Jag kommer alltid vara pappas lilla tjej, ville alltid hjälpa honom när han bytte däck och fixade bromsarna på bilarna när jag var liten, kommer ihåg att jag var sjukt stolt när jag fick "hjälpa till" och sitta och trycka på bromsen trots att jag knappt nådde ner till pedalerna :)

älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det är bra att vara händig

2011-06-29 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0