urk!

nu är det tungt hörrni! har suttit och tragglat hela dagen, och nu snurrar all fakta runt runt i huvudet.. hoppas på att det lugnar ner sig och sätter sig på plats till imorgon så jag kan finslipa kunskapen jag faktiskt har!
känns skönt att detta snart är över för denna gången, för det är inte hälsosamt att tentaplugga :P
känner ändå att jag har lite koll nu men ändå oroar man sig såklart för att man ska ha läst på "fel" saker..
ska traggla en stund till innan det är dags att göra kvällsmat och sen titta på när Bönderna väljer sina partners i bonde söker fru ikväll :)

håll tummarna och skicka positiva tankar åt mig på fredag mellan 8-13 snälla för då sitter jag och skriver så pennan glöder på tentan!

puss o kram


Kommentarer
Postat av: mamma

When God close a door he always open a window citat ur din älsklings musical Sound of music Du klara denna tenta galant mamma tror på dig kramizzzzzzzzzzzzzar

2011-11-23 @ 19:47:29
Postat av: Bengt-Arne

Håller alla tummar och tår som finns det kommer att gå bra många kramar

2011-11-24 @ 08:12:46
Postat av: August och Alice

Heja moster du är bra!

2011-11-24 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0