värmlands nation

Vilken kväll vi hade igår..

började med tacosmiddag och förfest här hemma hos Sanne, fick träffa hennes mysiga vänner och äta god mat :) Sannes "sambo" Linneá hade bakat 2 jättegoda kladdkaketårtor, och sen kom hennes vänner med en Budapesttårta, så vi hade även tårtbuffé efter tacos-ätandet..

kvällen fortsatte mot Värmlands nation, (här i uppsala festar man på de olika nationerna). Jag har nog inte druckit så mycket drinkar som jag drack i går på år och dag.. men tusan vad gott det var, vi drack drinkar och dansade natten lång!

vid 12-slaget sjöng jag alla födelsedagsvisor jag kunde komma på för Sanne :)

Idag är det ganska segt här på Kantorsgatan, men vi mår ändå oförskämt bra för att vara 24a åringar ;)
om 1,5 timme går tåget tillbaka till Linköping, ska jobba på kravall ikväll.. men det känns ganska skönt att inte dricka alkohol utan bara titta på :P

tusen tack för i helgen Sanne och GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!! :D

Sanne och några av hennes fina vänner!

på Värmlands nationen, dansar man i biblioteket.. så coolt!

en klassisk toa-bild.. just like in the good old days ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Detta hade jag missat men ni hade föestår jag kul

2011-11-09 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0