nästa fas..

nu har jag gått "block 1" av termin 3.. i måndags hade jag läkemedelsberäkningstenta och imorn börjar block 2.. praktik.
jag har fått praktikplats på akut ortopedi i Motala.. ser fram emot det, men samtidigt skrämmer det mig, det förväntas massor av mig och jag är rädd. Men jag ska klara det med, måste bara blir lite varm i kläderna.. och just nu är mina kläder iskalla så att säga.

börjar inse hur mycket det krävs av en sjuksköterska och det är också skrämmande..
mycket tankar som snurrar som ni hör, men det blir nog bättre bara jag börjar praktiken.

nu ska jag göra ett ton matlådor så jag inte behöver stresslaga mat när jag inte har tid senare.


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Du kommer att klara av det och med din inställning så kommer det att gå bra. Kramar

2011-09-22 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0