jul jul strålande jul

Hej!
Nu har julen passerat och jag har haft jättetrevligt hemma i Mariestad med familj och vänner!
julafton var en mysig dag och jag fick jättefina julklappar!!
på juldagskvällen träffade jag Helen och Anton och gick till Buffalo i vanlig ordning. det var väldig lugnt där i år för att vara juldag, men men..
på annandagen gick jag ner på stan och tittade på mellandagsrean, hittade en nyårsklänning och ett par snygga skor!
den 27de körde jag till Karlsborg och träffade Ewelina och Jeff och Ewelinas föräldrar :) alltid skoj att träffa dem, och vi pratade om att jag och Robin kanske kommer dit och hälsar på nästa höst, :)
gick sen en promenad med Sanne och Andreas runt vanäs udde! så himla fin dag! halt som skam var det bara men det gick bra!
nu är jag tillbaka till Linköping, men inte länge till. åker till Norrköping i eftermiddag och sen vidare till Uppsala på söndag! först middag med vänner till Robin på söndagen och sen fira nyår med Sanne och Andreas på måndag :D
ska bli så skoj!!
 
tomtekören på plats på pianot
byggde en snölykta till Mamma :)
Vanäs fyr

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder tack för snölyktan det är något speciellt med snölyktor det är vinter för mig. Men idag regnar det :( kram

2012-12-29 @ 14:36:21
Postat av: Bengt-Arne

Snygg snögrotta. Hoppas att den finns kvar i regnet som varit, Som vanligt ha det bra och många kramar

2012-12-29 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0