fyfan vad jag är BRA!!!

imorse när jag vaknade och nervöst gick in på studentportalen möttes jag av ett stort fint G!

JAG KLARADE TERMINSTENTAN!!! åh, jag är så lycklig! nu är allt klart i Termin 4.
jag är 2/3dels sjuksköterska :D kan knappt fatta det.
i slutet av april trodde jag aldrig att jag skulle klara av allt som skulle klaras av innan jag tog sommarlov
men nu sitter jag här och har klarat ALLT! så stolt över mig själv!

Imorn bär det av till Mariestad och ta det lugnt några dagar innan jag åker på lite mini roadtrip :)
Ikväll ska det firas lite med rödvin och ost och kex!

GLAAAAAD TJEJ

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

GRATTIS på dig och du är värd att fira många kramar

2012-06-05 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0