helgen..

I fredags var jag på tackfest för en fest jag jobbade på i höstas, mycket trevligt och väldigt goda hamburgare som folk stod ute och grillade hela kvällen/natten!

Igår var det sjukHUsfesten som vi varit med och fixat inför, teminens tema var cirkus och vi i SSKål införskaffade oss såklart röda näsor och clownsmink, jag har inte så bra erfarenhet av "kladdsmink" så jag använde mitt eget och skaffade min lite streck i ansiktet, en väldigt trevlig kväll, dock var jag lite trött från kvällen innan så det blev inte så sent och jag drack bara ett glas vin igår.



Idag har jag varit med och lyssnat på SSKål intervjuer, det är snart dax att skifta in ett nytt SSKål, känns helt galet att jag varit chief snart ett år.. ska bli skönt att bara vara, men jag kommer sakna mitt SSKål fruktansvärt mycket, har blivit som en extra familj här i Linköping.



efter några timmar med intervjuer kände jag att det kliade i benen, så jag drog till gymmet och sprang intervaller i 50 min, svetten rann och jag är nöjd!! känner att jag fått en exra boost nu när vågen faktiskt börjar visa lite roligare siffror, -4kg so far.. och mer (mindre) ska det bli :)

nu väntar en ny vecka med praktik, går måndag-fredag denna veckan så det är fullt upp, precis som jag vill ha det!!

 


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det låter bra fortsätt på den inslagna linjen med träningar. Många kramar

2012-03-19 @ 09:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0