Rephelg

Helgen som var spenderade jag mestadels på nationernas hus, holgerspexet har premiär om en vecka och vi hade rephelg.. Sjukt skoj att spela så mkt flöjt igen, visste inte om hur mkt jag saknat det!
Imorn går jag min sista dag på praktiken, skönt men vemodigt på samma gång.. Resten av veckan är det bara tentaplugg och repande med Holger som gäller!!

Här är Trevor, jag och Kerstin skapade honom under kickoffhelgen och sa då att han skulle vara med under föreställningarna och ge oss kraft, så nu bor han på mitt notställ :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar som om din skitfot har blivit frisk eller hur. Många kramar

Svar: ja B-A, den är mkt bättre iaf! har den fortfarande tejpad, men den gör inte så ont längre :)
Emelie Backlund

2012-11-20 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0