Ett roligt break i vardagen!

Igår eftermiddag var det dags för rep med holgerspexet igen, lika roligt denna gången :) Det är en jättebra stämning i replokalen där avslappnat och seriöst går hand i hand, precis som det ska vara!

Snart kommer Johanna förbi och ska hjälpa mig finslipa lite dans. Har fått det ärofyllda uppdraget att göra finaldansen i årets uppsättning.. Det är en jättesnabbt upptempolåt så det är lite svårt att göra koreografi som inte är för snabb men ändå inte ser tråkig och töntig ut..

Imorn är det dags att lära ut den, och det ser jag verkligen fram emot! Det är speciellt att lära ut något du skapat och se andra dansa det sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt och ha det bra.

2012-10-21 @ 09:29:47
Postat av: Bengt-Arne

det var jag igen

2012-10-21 @ 09:30:24
Postat av: Johan P

Är det möjligtvis Sehlstedt som har skrivit arret eller skrivit det i "Finale"? Tycker mig känna igen typsnittet på notbladet:-)

Svar: hehe.. nej det är herr Danielsson minsann..
Emelie Backlund

2012-10-25 @ 08:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0