Mosterhjärtat

Befinner mig i min säng i flickrummet på klövervägen! Har haft en mysig kväll med föräldrarna med bakpotatis och skagenröra :)

Var och hälsade på Tina, Johan och minisarna förut och gosade.. Fick se August nya koja och körde tåg på hans supercoola tågbana..
När jag skulle åka hem var han helt uppe i tågbanan så jag sa bara Hejdå och gick, men just när jag skulle stänga bildörren hörde jag EMELIE STOOOOOPP, JAG HAR JU INTE FÅTT NÅGON KRAM!!! Åh mitt mosterhjärta smälte totalt!! Så jag sprang ju såklart in igen och fick en bamsekram :D sen sprang han upp mot sitt rum igen och jag sa "älskar dig August" Som jag alltid gjort men ikväll fick jag "älskar dig med Emelie" tillbaka. Å guud hjärtat svämmade över och tårarna i ögonen gick inte att undvika! Älskade älskade unge!

Kolla hans coola tågbana :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Den var inte ,dålig kram på dig

2012-10-26 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0